en
door engmar Mar 9, 2015 om 18:29
Voeding & gezondheid

Pannen

wij hebben 7 mnd geleden koekenpannen gekocht van het merk balarini deze koekenpannen zijn niet goed en ben ermee terug gegaan naar de blokker waar wij de koekenpannen gekocht hebben maar zit nu met pannen van 104 euro omdat blokker of balerini mij steeds van de een naar de ander sturen .Wij hebben al mails gestuurd en al 3 x naar de blokker terug geweest. De mevr van balarine zegt ik moet het met blokker uit zoeken en blokker zegt ik moet het met balirini uit zoeken ik ben te einde raad .er zit nog steeds garantie op de pannen en volgens balirini horen blokker mij het geld terug te geven .

1306 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 9, 2015 om 18:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Klopt, Blokker moet het oplossen.

en
door engmar - Mar 9, 2015 om 18:39
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

maar dat doen ze niet ik word al 2 mnd van het kastje naar de muur gestuurd .

pi
door pieterwolters - Mar 9, 2015 om 18:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb je het al aan de bedrijfsleider gevraagd? Dat wil vaak wel helpen. Zeker bij Blokker heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van het personeel achter de kassa en klantenservice.

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2015 om 20:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo engmar,

Lees hier.

Kijk bij: Wat moet ik doen als het product niet goed is?

Zet je klacht over Blokker op klachtenkompas.nl

Suc6

mahadma
door mahadma - Mar 9, 2015 om 20:27
11547 Antwoorden / 51 Vragen
0

De mevr van balarine zegt ik moet het met blokker uit zoeken Klopt.


en blokker zegt ik moet het met balirini uit zoeken Klopt niet.

er zit nog steeds garantie op de pannen en volgens balirini horen blokker mij het geld terug te geven . Of de pannen om te ruilen. Zorg wel dat u de verkoop bon heeft!!!

komsja
door komsja - Mar 9, 2015 om 20:30
1064 Antwoorden / 218 Vragen
0

@engmar
U kunt net zoals ik,ook een paar pannen bij de (Jawel,de acion kopen) heb daar een paar weken geleden een paar pannen gekocht met een anti-aanbaklaag en een extra dikke bodem om het eventuele kromtrekken te voorkomen,en heb die pannen regelmatig gebruikt en er koekt nog steeds niets aan,het enigste wat je niet moet doen is de pannen in de vaatwasser doen,en tijdens het bakken of wokken moet je geen harde voorwerpen gebruiken om bijvoorbeeld je vlees om te draaien ogf te wokken,maar ik gebruik een zogenaamde pannenlikker,en daar beschadig je de pannen niet mee,en na gebruik de pannen met warm water met een beetje afwasmiddel en een zachte afwasborstel afwassen,en dan heb je voor weinig geld heel lang plezier van je pannen van de acion.

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2015 om 22:22
16836 Antwoorden / 108 Vragen
0

@engmar, Blokker is en blijft het aanspreekpunt, ze mogen zich niet verschuilen achter Balarini, weten ze ook maar klanten op het verkeerde been zetten zijn ze ook niet vies van.

@komsja, is fijn dat je bij Action goede pannen hebt gekocht, alleen, daar heeft @engmar nu niets aan en
@edrick3, krijg uw "lees hier" niet te lezen.

En inderdaad, Balarini heeft gelijk: Blokker moet u compenseren, of geld terug of.... maar die pannen wilt u natuurlijk niet meer. Bon nog aanwezig, hoop ik. Nogmaals, wijs Blokker op hun verantwoordelijkheid, misschien heeft het enig nut dat uw klacht op Kassa staat (maar moet eerlijkheidshalve toegeven nog nooit een commentaar van Blokker voorbij heb zien komen.

19
door 1953 - Mar 10, 2015 om 01:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Blokker is de verkopende partij en dient uw garantieaanspraak naar behoren, herstelplicht, af te handelen. Zo klaar als een klontje!

uwjurist
door uwjurist - Mar 10, 2015 om 10:08
1043 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ga ervan uit dat de pannen inderdaad niet goed zijn. U kunt de winkel (niet de fabrikant!) dan middels een aangetekende brief in gebreke (laten) stellen en sommeren om alsnog binnen 14 dagen het probleem op te lossen.
En kondig in de brief ook aan: Bij gebreke daarvan ontbind ik reeds nu voor alsdan de overeenkomst, maak ik aanspraak op terugbetaling en zo nodig de wettelijke rente. En zo nodig zal ik rechtsmaatregelen laten nemen, waarvan de kosten ook op u verhaald worden.
Omdat het een consumentenkoop betreft (dus als u als particulier hebt gekocht) ligt de bewijslast de eerste zes maanden bovendien niet bij u, maar bij de verkoper.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2015 om 10:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@tenormin,

.....@edrick3, krijg uw "lees hier" niet te lezen. ......

Nieuwe poging: klik hier.

Bedankt voor het doorgeven.

en
door engmar - Mar 10, 2015 om 11:34
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

pannen zijn weer terug naar blokker gegaan en ze hebben ze naar het hoofd bureau gestuurt zeggen ze ( wel raar heb ze vrijdag avond gebracht en gisermiddag tel gehad dat ze nier vergoed worden en dat ik toch maar weer balirini maar moet bellen .heb ik gedaan maar die geven nu niet thuis die mevr is er ineens niet of un vergadering enz enz .
Dus ga ik zeker wat met de brief doen en wil jullie allemaal bedanken voor het helpen naar oplossingen .heb ook al andere braad panne gekocht van een goed koop merk en die doen wat ze horen te doen .
groetjes en nogmaals bedankt engmar

mahadma
door mahadma - Mar 10, 2015 om 12:07
11547 Antwoorden / 51 Vragen
0

Mooi, laat je ons de afloop horen? Graag.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 10, 2015 om 15:54
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wat is er niet goed aan de pannen?

en
door engmar - Mar 11, 2015 om 15:08
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo allemaal
heb gisteren telefonisch contact gehad met Balirini pannen .
en ze gaan nu een comprimé voor mij doen ik moet foto"s sturen en de diameter en de bon viea de mail sturen .en dan krijgen we of een vergoeding of nieuwe pannen .
van blokker hoefde we niks te verwachten .
Dus even afwachten ,maar het is in ieder geval een positief bericht van de kant van de fabriek toch .

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2015 om 15:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@engmar,

.....en dan krijgen we of een vergoeding of nieuwe pannen . .....
Dan maar hopen dat je een vergoeding krijgt omdat je al andere braadpannen hebt gekocht.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer