Pannen
wij hebben 7 mnd geleden koekenpannen gekocht van het merk balarini deze koekenpannen zijn niet goed en ben ermee terug gegaan naar de blokker waar wij de koekenpannen gekocht hebben maar zit nu met pannen van 104 euro omdat blokker of balerini mij steeds van de een naar de ander sturen .Wij hebben al mails gestuurd en al 3 x naar de blokker terug geweest. De mevr van balarine zegt ik moet het met blokker uit zoeken en blokker zegt ik moet het met balirini uit zoeken ik ben te einde raad .er zit nog steeds garantie op de pannen en volgens balirini horen blokker mij het geld terug te geven .
Heb je het al aan de bedrijfsleider gevraagd? Dat wil vaak wel helpen. Zeker bij Blokker heb ik geen hoge pet op van de kwaliteit van het personeel achter de kassa en klantenservice.
Hallo engmar,
Lees hier.
Kijk bij: Wat moet ik doen als het product niet goed is?
Zet je klacht over Blokker op klachtenkompas.nl
Suc6
De mevr van balarine zegt ik moet het met blokker uit zoeken Klopt.
en blokker zegt ik moet het met balirini uit zoeken Klopt niet.
er zit nog steeds garantie op de pannen en volgens balirini horen blokker mij het geld terug te geven . Of de pannen om te ruilen. Zorg wel dat u de verkoop bon heeft!!!
@engmar
U kunt net zoals ik,ook een paar pannen bij de (Jawel,de acion kopen) heb daar een paar weken geleden een paar pannen gekocht met een anti-aanbaklaag en een extra dikke bodem om het eventuele kromtrekken te voorkomen,en heb die pannen regelmatig gebruikt en er koekt nog steeds niets aan,het enigste wat je niet moet doen is de pannen in de vaatwasser doen,en tijdens het bakken of wokken moet je geen harde voorwerpen gebruiken om bijvoorbeeld je vlees om te draaien ogf te wokken,maar ik gebruik een zogenaamde pannenlikker,en daar beschadig je de pannen niet mee,en na gebruik de pannen met warm water met een beetje afwasmiddel en een zachte afwasborstel afwassen,en dan heb je voor weinig geld heel lang plezier van je pannen van de acion.
@engmar, Blokker is en blijft het aanspreekpunt, ze mogen zich niet verschuilen achter Balarini, weten ze ook maar klanten op het verkeerde been zetten zijn ze ook niet vies van.
@komsja, is fijn dat je bij Action goede pannen hebt gekocht, alleen, daar heeft @engmar nu niets aan en
@edrick3, krijg uw "lees hier" niet te lezen.
En inderdaad, Balarini heeft gelijk: Blokker moet u compenseren, of geld terug of.... maar die pannen wilt u natuurlijk niet meer. Bon nog aanwezig, hoop ik. Nogmaals, wijs Blokker op hun verantwoordelijkheid, misschien heeft het enig nut dat uw klacht op Kassa staat (maar moet eerlijkheidshalve toegeven nog nooit een commentaar van Blokker voorbij heb zien komen.
Blokker is de verkopende partij en dient uw garantieaanspraak naar behoren, herstelplicht, af te handelen. Zo klaar als een klontje!
Ik ga ervan uit dat de pannen inderdaad niet goed zijn. U kunt de winkel (niet de fabrikant!) dan middels een aangetekende brief in gebreke (laten) stellen en sommeren om alsnog binnen 14 dagen het probleem op te lossen.
En kondig in de brief ook aan: Bij gebreke daarvan ontbind ik reeds nu voor alsdan de overeenkomst, maak ik aanspraak op terugbetaling en zo nodig de wettelijke rente. En zo nodig zal ik rechtsmaatregelen laten nemen, waarvan de kosten ook op u verhaald worden.
Omdat het een consumentenkoop betreft (dus als u als particulier hebt gekocht) ligt de bewijslast de eerste zes maanden bovendien niet bij u, maar bij de verkoper.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer